Dněpr K750
- [20.7. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat








Motor s generátorem, který je také po GO a také předseřízený na motoru.
Zde je seznam všech provedených prací
1. Motor rozebrán.
2. umytí a vysušení motoru i převodovky
3. Identifikace všech poškozených komponentů
4. Renovace klikového hřídele: výměna čepů dle potřeby, případně jejich renovace,výroba nových, opravných. Výměna ojnic dle potřeby, výměna pouzder a jejich soustružení na požadovanou velikost, výměna ložisek za nová.
5. Renovace vačkového hřídele: broušení vypínacích vaček a jejich cementace, leštění povrchu hřídele pod olejovým těsněním, výměna ložiska přední podpěry hřídele, výroba OPRAVNÉHO pouzdra zadní podpěry hřídele a jeho montáž do klikové skříně
6. Renovace zdvihátek ventilů
7. Válce : obráběné a honované pro písty Almot Polsko\originál Namontovány žáruvzdorné chromované kroužky vel. 79,00 Německo
Oprava ventilů: Použity pouze nové nitridovane ventily
Všechna sedla jsou vyřezaná, ventily jsou lapované.
Po opravě jsou válce natřeny profesionální nehořlavou barvou a sušeny v peci při střední teplotě.
8. Přední kryt rozvodů: v oblasti ovládání odvzdušňovače je instalováno bronzové pouzdro (odvzdušňovač byl předem vybroušen pod pouzdrem, protože po dlouhé době provozu má elipsu).
9. Jsou instalována ložiska Skf, Koyo nebo ZKL.
10. V oblasti setrvačníku a vačkového hřídele jsou olejová těsnění „Eriks“ nebo „Victor Reinz“ (dříve byly kontaktní plochy s olejovými těsněními leštěny).
11. V případě potřeby jsou odstraněny některé vady odlitků v klikové skříni.
12. Oprava generátoru: demontáž, čištění a mytí, sušení, kontrola neporušenosti kotvy na zkraty, výměna kartáčů a oprava vinutí dle potřeby, přelakování kotvy, leštění lamel kotvy, obnova závitu a drážky pro pero, výměna ložisek za ZKL, výměna olejového těsnění, zinkování krytu generátoru, kontrola funkčnosti diod, montáž generátoru a kontrola funkčnosti na stojanu nebo na motoru!
13. Všechny vnější části motoru jsou instalovány na tmel VICTOR REINZ a válce na těsnění
. 14. Je instalováno elektronické zapalování "Sovek"
15. Setrvačník: vyvažování odděleně od CV. Protože na Uralu, K-750, M-72 není možné vyvážit setrvačník s hřídelí, protože hřídel má předem nainstalované ojnice! .. dále výměna vodicích trnů spojkové lamely za nové, výměna pružin spojky, výměna tří ocelových spojkových lamel, výměna kotoučů Ferodo (třecích kotoučů) za SSSR (konzervované) nebo nové z Polska nebo Tchaj-wanu. Výměna šroubů vodicích prstů.
16. všechny šrouby, pokud možno sovětské.. pokud jsou v dobrém stavu, tak jsou ponechány a pozinkovany. Pokud ne, jsou vyměněny za nové, výrobce WURTH Olejové čerpadlo: Olejová čerpadla obvykle vyměňena za nová nebo je upraveno instalací měděno-grafitových nebo bronzových pouzder v oblasti ovládání převodovky. Hřídele převodovky jsou předfrézovány pod instalovaná (předvrtaná pouzdra). Deska/kryt čerpadla je broušen.
17. Vyměněn hrubý filtr čerpadla (síťka)
Motor lze prodat i bez příslušenst
Zde je seznam všech provedených prací
1. Motor rozebrán.
2. umytí a vysušení motoru i převodovky
3. Identifikace všech poškozených komponentů
4. Renovace klikového hřídele: výměna čepů dle potřeby, případně jejich renovace,výroba nových, opravných. Výměna ojnic dle potřeby, výměna pouzder a jejich soustružení na požadovanou velikost, výměna ložisek za nová.
5. Renovace vačkového hřídele: broušení vypínacích vaček a jejich cementace, leštění povrchu hřídele pod olejovým těsněním, výměna ložiska přední podpěry hřídele, výroba OPRAVNÉHO pouzdra zadní podpěry hřídele a jeho montáž do klikové skříně
6. Renovace zdvihátek ventilů
7. Válce : obráběné a honované pro písty Almot Polsko\originál Namontovány žáruvzdorné chromované kroužky vel. 79,00 Německo
Oprava ventilů: Použity pouze nové nitridovane ventily
Všechna sedla jsou vyřezaná, ventily jsou lapované.
Po opravě jsou válce natřeny profesionální nehořlavou barvou a sušeny v peci při střední teplotě.
8. Přední kryt rozvodů: v oblasti ovládání odvzdušňovače je instalováno bronzové pouzdro (odvzdušňovač byl předem vybroušen pod pouzdrem, protože po dlouhé době provozu má elipsu).
9. Jsou instalována ložiska Skf, Koyo nebo ZKL.
10. V oblasti setrvačníku a vačkového hřídele jsou olejová těsnění „Eriks“ nebo „Victor Reinz“ (dříve byly kontaktní plochy s olejovými těsněními leštěny).
11. V případě potřeby jsou odstraněny některé vady odlitků v klikové skříni.
12. Oprava generátoru: demontáž, čištění a mytí, sušení, kontrola neporušenosti kotvy na zkraty, výměna kartáčů a oprava vinutí dle potřeby, přelakování kotvy, leštění lamel kotvy, obnova závitu a drážky pro pero, výměna ložisek za ZKL, výměna olejového těsnění, zinkování krytu generátoru, kontrola funkčnosti diod, montáž generátoru a kontrola funkčnosti na stojanu nebo na motoru!
13. Všechny vnější části motoru jsou instalovány na tmel VICTOR REINZ a válce na těsnění
. 14. Je instalováno elektronické zapalování "Sovek"
15. Setrvačník: vyvažování odděleně od CV. Protože na Uralu, K-750, M-72 není možné vyvážit setrvačník s hřídelí, protože hřídel má předem nainstalované ojnice! .. dále výměna vodicích trnů spojkové lamely za nové, výměna pružin spojky, výměna tří ocelových spojkových lamel, výměna kotoučů Ferodo (třecích kotoučů) za SSSR (konzervované) nebo nové z Polska nebo Tchaj-wanu. Výměna šroubů vodicích prstů.
16. všechny šrouby, pokud možno sovětské.. pokud jsou v dobrém stavu, tak jsou ponechány a pozinkovany. Pokud ne, jsou vyměněny za nové, výrobce WURTH Olejové čerpadlo: Olejová čerpadla obvykle vyměňena za nová nebo je upraveno instalací měděno-grafitových nebo bronzových pouzder v oblasti ovládání převodovky. Hřídele převodovky jsou předfrézovány pod instalovaná (předvrtaná pouzdra). Deska/kryt čerpadla je broušen.
17. Vyměněn hrubý filtr čerpadla (síťka)
Motor lze prodat i bez příslušenst
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *