Honda XR650R
- [20.4. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat










Zdravím
Touto cestou nabizim svoje BRP který se mnou bylo pár let . S jeho nákupem jsem dosáhl svého enduristického snů . Bohužel život jde dál , musím provést úpravy na baráku.
K věci:
Honda XR650R 2003 rok výroby.
Nájezd dle tachometru je kolem 9400 Km což je nesmysl. Je tam namontovány Trail Těch Vector a reálný nájezd KM je kolem 40 tisíc bych řekl .
Motorka nenese žádné velké známky opotřebení v terénu .
Já s tím jezdil primárně po Praze a TCT. Zajímavosti je že ta zadní guma je ještě od předchozího majitele a já ji nesjel (celkem jsem s motorkou ujel asi 4000 km)
Jak vidíte má to TP a SPZ ,technická je tam snad do roku 27. Ještě upřesním.
Já se s tím hrál a dělal jsem ji pro sebe , a jelikož jsem strojař tak jsem profesně zdeformovaný
1.kompletni repase zadního tlumiče s výměnou pružiny za nejsilnější z důvodu instalace snižovaciho linku z USA (OEM link k motorce ve stavu před repasi).Ložiska Allballs.(najeto 200 km) Instalace nového originálního slideru řetězu a nového spodního chain guardu z hliníku .
2. Výměna termostatu,všech hadic a instalace zvětšeného levého chladiče . Při této revizi nainstalovan hliníkový chránič chladiče Devol který značně vystuzil chladiče a dobře vypadá.
Levý originální chladič přidávám k motorce .
Najeto 200 km.Nedostatek - ještě jsem nevymyslel kam dám klakson .
3.Vymena řetězove sady proběhla před časem za řetěz DID . Ocelová rozeta ,ocelový převodník. Originální převodový poměr .
4. Výměna ložisek kol + gufera+vysoustruženi nerezových distančních podložek kol.
Při této příležitosti nainstalován nový brutální zadní kotouč z nerezu a vsechy destičky . Najeto 1500 km od této opravy.
5. Instalace větráku chladiče SPAN který účinně dokáže chladit motorku . Pravý chladič zůstal originální páč na něm jsou místa pro montáž ventilátoru .
Ventilátor je ručně spínán jelikož originální stator má poměrně malý výkon . Abych ho nezatěžoval jsem vypínal světla v terénu a zapínal větrák . S tímto větrákem teplota se udrží na 90 stupních i v horkých letních dnech a můžete bez obav jezdit tam kde chcete .
Od úprav ujeto 2000 km .
6. Výroba samodomo ocelového krytu motoru z 1.5 mm plechu. Ne úplně nejhezčí řešení , ne úplně se povedlo. Můžete ho nechat , nebo vyhodit. Musel jsem narychlo vyrobit něco pro jízdu TCT.
Při této příležitosti jsem vyrobil držák malého kanystriku na blatnik. Vozím v tom olej ,jelikoz oleje v motoru je málo(1.5 l) a bál jsem se že vypálím ho v TCT brouzdání za 1-2 . V reálu za 600 km etapu TCT jsem nedoleval nic .
7. Zadní nosič pro batůžek od německého výrobce OTR.DE.
Určitě je něco co jsem zapomel popsat.
O tom se pobavim u motorky.
Motorka se nachází v okolí Jindřichova Hradce.V případě zájmu bude dovezena do Prahy .
Motorka neodjede bez předpisu a nebo odjede s vaší plnou mocí k přepisu který zařídím.
Jedná se o docela nebezpečnou motorku s velice agresivní povahou která dokáže zabít nezkušené
Touto cestou nabizim svoje BRP který se mnou bylo pár let . S jeho nákupem jsem dosáhl svého enduristického snů . Bohužel život jde dál , musím provést úpravy na baráku.
K věci:
Honda XR650R 2003 rok výroby.
Nájezd dle tachometru je kolem 9400 Km což je nesmysl. Je tam namontovány Trail Těch Vector a reálný nájezd KM je kolem 40 tisíc bych řekl .
Motorka nenese žádné velké známky opotřebení v terénu .
Já s tím jezdil primárně po Praze a TCT. Zajímavosti je že ta zadní guma je ještě od předchozího majitele a já ji nesjel (celkem jsem s motorkou ujel asi 4000 km)
Jak vidíte má to TP a SPZ ,technická je tam snad do roku 27. Ještě upřesním.
Já se s tím hrál a dělal jsem ji pro sebe , a jelikož jsem strojař tak jsem profesně zdeformovaný
1.kompletni repase zadního tlumiče s výměnou pružiny za nejsilnější z důvodu instalace snižovaciho linku z USA (OEM link k motorce ve stavu před repasi).Ložiska Allballs.(najeto 200 km) Instalace nového originálního slideru řetězu a nového spodního chain guardu z hliníku .
2. Výměna termostatu,všech hadic a instalace zvětšeného levého chladiče . Při této revizi nainstalovan hliníkový chránič chladiče Devol který značně vystuzil chladiče a dobře vypadá.
Levý originální chladič přidávám k motorce .
Najeto 200 km.Nedostatek - ještě jsem nevymyslel kam dám klakson .
3.Vymena řetězove sady proběhla před časem za řetěz DID . Ocelová rozeta ,ocelový převodník. Originální převodový poměr .
4. Výměna ložisek kol + gufera+vysoustruženi nerezových distančních podložek kol.
Při této příležitosti nainstalován nový brutální zadní kotouč z nerezu a vsechy destičky . Najeto 1500 km od této opravy.
5. Instalace větráku chladiče SPAN který účinně dokáže chladit motorku . Pravý chladič zůstal originální páč na něm jsou místa pro montáž ventilátoru .
Ventilátor je ručně spínán jelikož originální stator má poměrně malý výkon . Abych ho nezatěžoval jsem vypínal světla v terénu a zapínal větrák . S tímto větrákem teplota se udrží na 90 stupních i v horkých letních dnech a můžete bez obav jezdit tam kde chcete .
Od úprav ujeto 2000 km .
6. Výroba samodomo ocelového krytu motoru z 1.5 mm plechu. Ne úplně nejhezčí řešení , ne úplně se povedlo. Můžete ho nechat , nebo vyhodit. Musel jsem narychlo vyrobit něco pro jízdu TCT.
Při této příležitosti jsem vyrobil držák malého kanystriku na blatnik. Vozím v tom olej ,jelikoz oleje v motoru je málo(1.5 l) a bál jsem se že vypálím ho v TCT brouzdání za 1-2 . V reálu za 600 km etapu TCT jsem nedoleval nic .
7. Zadní nosič pro batůžek od německého výrobce OTR.DE.
Určitě je něco co jsem zapomel popsat.
O tom se pobavim u motorky.
Motorka se nachází v okolí Jindřichova Hradce.V případě zájmu bude dovezena do Prahy .
Motorka neodjede bez předpisu a nebo odjede s vaší plnou mocí k přepisu který zařídím.
Jedná se o docela nebezpečnou motorku s velice agresivní povahou která dokáže zabít nezkušené
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Podobné inzeráty

Prodám Hondu XR650R rok 2001
Nově vyměněný olej , nový zadní kotouč, brzdové destičky přední i zadní, náhon tacho., pneu Michelin 400km, 17L nádrž, sedlo, chladič - hadice, kryt motoru, laděný výfuk. ,origo nádrž,maska se světlem,blatnik a dalsi viz ...
89 000 Kč
Praha 9
198 00
198 00
1001 x
Označit špatný inzerát Chybnou kategorii Ohodnotit uživatele Smazat/Upravit/Topovat

Nová elektřina, hotové tlumiče, kyvka, vše od Dr. Moto Liberec.
Spousta extra rally dílů. Velká nádrž. Concept seats sedlo. Držák na bágly, tlumič řízení, arrow výfuk.
Prostě sedni a jeď : TET, TCT...
Koupeno za 130.000.- Kč, proinvestován ...
99 000 Kč
Mladá Boleslav
294 06
294 06
1779 x
Označit špatný inzerát Chybnou kategorii Ohodnotit uživatele Smazat/Upravit/Topovat