ZX12R STREETFIGHTER
- TOP - [15.4. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat











Kawasaki ZX-12R (2003) – streetfighter
Najeto: cca 65 000 km (doložím)
STK do: 2027
Cena: 55 000 Kč
Motorka přestavěná na naháče, všechny úpravy zapsané v TP, takže žádný problém s přepisem ani STK.
Koupeno po předchozím majiteli, který udělal bordel hlavně v elektrice – všechno jsem opravil a předělal, motorka je plně funkční a poctivě udržovaná. Po mém skluzu následovala generálka a kupa práce i investic.
Servis a úpravy:
repasované brzdiče vpředu i vzadu, nové těsnění, pumpy, Brembo destičky, pancéřové hadice, brzdovka, nástřik brzdičů
přetěsněné přední tlumiče
nový olej + filtr, svíčky, chladicí kapalina, všechny palivové, podtlakové a chladicí hadice
vyndaný motor, kontrola ventilových vůlí a komprese, komplet čištění
filtry K&N, úprava vstupu sání
budíky Koso RX1N, GiPro, 2× USB, LED blinkry + zadní světlo
výfuk s omotávkou, těsnění nové, originál výfuk přidám (potlučený)
nové ložiska kol, nové pneu
zánovní řetězovka
nové gripy, plynové lanko, nástřik stupaček a držáků
padáky Rutan, přepájený konektor alternátoru (slabina ZX12 vyřešena)
vývody kabelů k baterii do podsedlovky (ideální na zimní údržbu)
Motorka má 131 kW a táhne surově, ale kvůli absenci kapot má vyšší odpor vzduchu – reálná maximálka cca 270 km/h.
Už není v originálním stavu a má pár much – je to fighter, ne leštěnka.
Poznámka:
Bude potřeba vyměnit čidlo otáček, ECU snižuje výkon. Jede v nouzáku- max 240 km/h
Zadní kotouč je vyhřátý – brzda brzdí, ale ideálně na výměnu
Potah sedla popraskaný, pár míst kosmeticky slabších – viz foto
Popravdě, je to na několika místech dost zbastlený a bude to chtít doladit, ale jen detaily. Motor je v nejlepší kondici.
Dá se sednout a jezdit celou sezónu a opravy nechat na zimu
Dodám zadní nosič a 3 klíče.
Prodej nespěchá – ale pokud to někdo ocení a bude mít zájem, rád ji pošlu dál.
> Možnost domluvit i sadu náhradních dílů:
Originální startér, nová vana, víko ventilů, přední kabelový svazek, zadní světlo, a ECU z jiného ročníku, původní blinkry, páčky,
V případě zájmu po dohodě zvlášť nebo k motorce.
Najeto: cca 65 000 km (doložím)
STK do: 2027
Cena: 55 000 Kč
Motorka přestavěná na naháče, všechny úpravy zapsané v TP, takže žádný problém s přepisem ani STK.
Koupeno po předchozím majiteli, který udělal bordel hlavně v elektrice – všechno jsem opravil a předělal, motorka je plně funkční a poctivě udržovaná. Po mém skluzu následovala generálka a kupa práce i investic.
Servis a úpravy:
repasované brzdiče vpředu i vzadu, nové těsnění, pumpy, Brembo destičky, pancéřové hadice, brzdovka, nástřik brzdičů
přetěsněné přední tlumiče
nový olej + filtr, svíčky, chladicí kapalina, všechny palivové, podtlakové a chladicí hadice
vyndaný motor, kontrola ventilových vůlí a komprese, komplet čištění
filtry K&N, úprava vstupu sání
budíky Koso RX1N, GiPro, 2× USB, LED blinkry + zadní světlo
výfuk s omotávkou, těsnění nové, originál výfuk přidám (potlučený)
nové ložiska kol, nové pneu
zánovní řetězovka
nové gripy, plynové lanko, nástřik stupaček a držáků
padáky Rutan, přepájený konektor alternátoru (slabina ZX12 vyřešena)
vývody kabelů k baterii do podsedlovky (ideální na zimní údržbu)
Motorka má 131 kW a táhne surově, ale kvůli absenci kapot má vyšší odpor vzduchu – reálná maximálka cca 270 km/h.
Už není v originálním stavu a má pár much – je to fighter, ne leštěnka.
Poznámka:
Bude potřeba vyměnit čidlo otáček, ECU snižuje výkon. Jede v nouzáku- max 240 km/h
Zadní kotouč je vyhřátý – brzda brzdí, ale ideálně na výměnu
Potah sedla popraskaný, pár míst kosmeticky slabších – viz foto
Popravdě, je to na několika místech dost zbastlený a bude to chtít doladit, ale jen detaily. Motor je v nejlepší kondici.
Dá se sednout a jezdit celou sezónu a opravy nechat na zimu
Dodám zadní nosič a 3 klíče.
Prodej nespěchá – ale pokud to někdo ocení a bude mít zájem, rád ji pošlu dál.
> Možnost domluvit i sadu náhradních dílů:
Originální startér, nová vana, víko ventilů, přední kabelový svazek, zadní světlo, a ECU z jiného ročníku, původní blinkry, páčky,
V případě zájmu po dohodě zvlášť nebo k motorce.
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *