ZX12R STREETFIGHTER
- [24.11. 2024]Smazat/ Upravit/ Topovat
Kawasaki ZX-12R 2003 ,přestavba na naháče. Najeto kolem 65 tisic, doložím. Všechny změny jsou zapsané v TP a proto se nemusíte bát žádné kontroly ani STK. Původní majitel nadělal při úpravách dost bordel v elektrice, ale teď už je vše jak má být. Dle Cebie nebyla nikdy bouraná. Jen já jsem se s ní sklouznul po asfaltu. To bylo na konci sezóny , tak jsem toho využil a udělal generálku. Pancéřové hadice, nové páčky, brzdiče rozebrané a přetěsněné, předek i zadek, včetně brzdových pump- samozřejmě nová brzdová kapalina, nový nástřik brzdičů, všechny destičky nove- Bremba. Přetěsněné přední tlumiče. Oprava víka alternátoru po pádu.Kontrolka a namazání ložisek v krku řízení.Nové gripy a závažíčka. Nové plynové lanko.Ukazatel zařazeného stupně GiPro,2x USB nabíjení ,budíky Koso RX1N- ukazatel maximální dosažené rychlosti, čas 0-100, nastavitelná kontrolka na upozornění otáček a rychlosti. Zadní LED světlo a led blinkry. Vyndal jsem celý motor- kontrola ventilových vůlí a komprese, komplet čištění. Nové palivové, podtlakové a chladící hadice. Pancéřové brzdové hadice v barvě.Nové svíčky, chladící kapalina a samozřejmě olej + filtr. Vzduchové filtry K&N. Instalace padáků od Rutanu. Předělávka vstupu sání. Vývod kabelů od baterie do podsedlovky, takže v zimě není třeba vyndavat baterii. Bohužel po pádu nová podsedlovka, takže už není v karbonu. Nový nástřik dostali i stupačky a držák stupaček. Zánovní řetězovka. Omotávka svodů ( nové těsnění svodů) a laďák. Mám i origo, ale je potlučený. Dostala jeden extra in-line palivový filtr jen pro jistotu.Ukážu foto ventilů. Na svůj nájezd jsou neskutečně čisté. Tankuji jen a pouze 100 oktan.Všechno můžu doložit foto. A ještě úplně nové pneu a ložiska v kolech. Zx12 trpěly na roztavené konektory od alternátoru z důvodu vzlínajícího oleje. To jsem preventivně vyřešil odstraněním konektoru a spájenim natvrdo, takže není třeba obav. Samozřejmě má i dost much ať už kosmetiku nebo pár věcí spojených s úpravou jako například zvýšený odpor vzduchu, protože přišla skoro o všechny kapoty. Ve vyšších rychlostech při mírném tlaku na přední brzdy vibruje, nejspíše přední kotouč. Už to nechci řešit. Motor má samozřejmě pořád nechutnej výkon 131kw akorát už se nepopere s náporem vzduchu kvůli odebraným kapotám. Nechal jsem v téhle krásce hromadu peněz a času. Naučil jsem se spoustu věcí a proto netrvám na prodeji. Jiný stroj jsou nové výzvy a zkušenosti. Dodám zadní nosič. 3 klíče ,TK do 2027
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *